wtorek, 28 stycznia 2014

Noo !

No cześć xD
Mooże we wtorek pojade na łyżwyy . Jeszcze zobaczee ;33 Nje umiem jeździć , ale trzeba kiedyś spróbować . Byłam już raz , i próbowałam i dwa razy wylądowałam na kolanach . Ale i tak się cieszee .
Nareszcie pada śnieg , znaczy już wcześniej padał ale zawsze zapominałam o tym napisać .

   Kcochamm <33 

Mamm zły humor mój młodszyy brat ciągle mnie bijee , albo mi przeszkadza lub coś zabieraa . Mało mnie to drażni no ale drażni . 
Czytam nową książke " Oznak życia " Barbara Wood . 


Kocham jej książki . Ogólnie kocham czytać . Przed tą książką czytałam jeszcze jedną tej samej autorki . " Zielone miasto w Słońcu " serdecznie polecam , piękna książka , gruba , ale piękna  . 

  <3 

Znalazłam dziś super piosenkee . ! 
Kochamm <3 Jak wam mijają ferie ? Mi dobrze :) Pa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz